°•ღ°•أعضاء كول°•ღ°•
°•ღ°•أعضاء كول°•ღ°•
صبـــــاح / مســـاء ..الجمــــــــال ..ع احــلي اعضــاء و زوار المنتدي
afro لوكنت عضـــو في منتدي اعضاء كول
اتفضـــل بالدخـــــول
و لو كنت زائـــر ..ياريت لو تشرفنــا بتسجيلكـ معانا
تحيـــــــاتي
cheers
ادارة المنتدي : روبي

°•ღ°•أعضاء كول°•ღ°•

منتـــدي اعضاااء كوول مش حتـــقدر تبــــربش عنيكـ
 
الرئيسيةس .و .جبحـثقائمة الاعضاءالمجموعاتالتسجيلدخول

شاطر | 
 

 يا عمي امسك ايدها وخلااااااص ....

استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي اذهب الى الأسفل 
انتقل الى الصفحة : 1, 2  الصفحة التالية
كاتب الموضوعرسالة
روبي
مديرة المنتدي
مديرة  المنتدي


الجنس : انثى عدد الرسائل : 2867
العمر : 22
اعلام الدول :
المزاج :
هواية العضو : :
مهنة العضو: :
عارضة طاقة العضو : :
100 / 100100 / 100

تاريخ التسجيل : 25/04/2008

مُساهمةموضوع: يا عمي امسك ايدها وخلااااااص ....   الثلاثاء فبراير 03, 2009 7:22 am

--------------------------------------------------------------------------------

يا عمى ‏إمسك إيدها وخلصنا
............................................

Friends
'أنت ليه مش بتمسك إيدي وإحنا ماشيين في الشارع؟'
'‏لأ بلاش...افرضي حد من قرايبك شافنا؟ والا حد من أصحاب أخوكي في الكلية؟ إن
‏شاء الله يا حبيبتي بكره نتخطب وامسك إيديكي ادام الدنيا كلها'.
.................................
Engaged
‏ 'أنت ليه مش بتمسك إيدي وإحنا ماشيين في الشارع؟'
'علشان مش عاوز حد يفتكر إننا علشان اتخطبنا هنصيع بقى ونعيش حياتنا...وبعدين
بصراحة كده أنا مستحرم...إن شاء الله بكره نتجوز وامسك إيدك وإنتي مراتي
حبيبتي في الحلال'.
.................................
Married
'أنت ليه مش بتمسك إيدي وإحنا ماشيين في الشارع؟'
'يا حبيبتي إحنا مش مراهقين بقى هنمسك إيد بعض في الشارع وكده...إحنا اتنين
متجوزين ومحترمين وعندنا بيت نعمل فيه اللي عاوزين نعمله'..
.................................
Married with Children
'أنت ليه مش بتمسك إيدي وإحنا ماشيين في الشارع؟'
'يعني امسك إيدك والا امسك إيد البنت والا اشيل الأكياس دي كلها؟!'
.................................
Married for 25 years
'أنت ليه مش بتمسك إيدي وإحنا ماشيين في الشارع؟'
'إيدك إيه بس اللي هامسكها دلوقتي! إنتي عاوزه جوز بنتك يقول علينا كبرنا
وخرفنا؟!'

هههههههههههههههههههههههههه

ملطووووووووووووووووش
بنات كووول ل

_________________
LOVE starts with a SMILE , grows with a KISS, and ends with a TEAR




Everything is okay in the end. If it's not okay, then it's not the end
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو http://roro2000.yoo7.com
مي
مشـرفة ع منتدي كلام في الحب
مشـرفة ع منتدي كلام في الحب


الجنس : انثى عدد الرسائل : 1585
العمر : 21
اعلام الدول :
المزاج :
هواية العضو : :
مهنة العضو: :
عارضة طاقة العضو : :
50 / 10050 / 100

تاريخ التسجيل : 09/09/2008

مُساهمةموضوع: رد: يا عمي امسك ايدها وخلااااااص ....   الثلاثاء فبراير 03, 2009 9:05 am

ههههههههههههه

عندي سؤال


امتى هيمسك ايديها؟؟؟

398634876

_________________



***no time 4 love,no love in life***


***قالي الوداع وانا قولو ايه***


***اوكيه***
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
@R0k
مشـرفه ع منتدي دردشة الاعضاء
مشـرفه ع منتدي  دردشة  الاعضاء


الجنس : انثى عدد الرسائل : 1131
العمر : 22
اعلام الدول :
المزاج :
هواية العضو : :
مهنة العضو: :
عارضة طاقة العضو : :
0 / 1000 / 100

تاريخ التسجيل : 08/01/2009

مُساهمةموضوع: رد: يا عمي امسك ايدها وخلااااااص ....   الأربعاء فبراير 04, 2009 3:25 pm

لما يتخرجوا من الدنيا اصلا
هههههههههههه

_________________


قمة الحزن ان تبتسم وفى عنيك الف دمعة
قمه التحدي ان تعشق ما ليس لك
قمه الاستغراب ان تضحك وفي قلبك جرح بيتكل

قبل الحب شئ وعند الحب كل شئ وبعد الحب لاشئ
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
medo0o
مشـرف ع منتدي الخيمه الرمضـانية
مشـرف ع منتدي الخيمه الرمضـانية


الجنس : ذكر عدد الرسائل : 381
العمر : 22
الموقع : www.yallakora.com
اعلام الدول :
المزاج :
هواية العضو : :
مهنة العضو: :
عارضة طاقة العضو : :
100 / 100100 / 100

تاريخ التسجيل : 22/01/2009

مُساهمةموضوع: رد: يا عمي امسك ايدها وخلااااااص ....   الخميس فبراير 05, 2009 5:21 am

ههههههههههههههه
انتم مبتخلوش حد يمسك ايداكم يا بنات
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
@R0k
مشـرفه ع منتدي دردشة الاعضاء
مشـرفه ع منتدي  دردشة  الاعضاء


الجنس : انثى عدد الرسائل : 1131
العمر : 22
اعلام الدول :
المزاج :
هواية العضو : :
مهنة العضو: :
عارضة طاقة العضو : :
0 / 1000 / 100

تاريخ التسجيل : 08/01/2009

مُساهمةموضوع: رد: يا عمي امسك ايدها وخلااااااص ....   الخميس فبراير 05, 2009 1:41 pm

ههههههههه
شكلك شايف المر هههههههه

_________________


قمة الحزن ان تبتسم وفى عنيك الف دمعة
قمه التحدي ان تعشق ما ليس لك
قمه الاستغراب ان تضحك وفي قلبك جرح بيتكل

قبل الحب شئ وعند الحب كل شئ وبعد الحب لاشئ
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
HADY
مشــرف ع منتدي كلمـات الاغاني
مشــرف ع منتدي كلمـات الاغاني


الجنس : ذكر عدد الرسائل : 1988
العمر : 22
الموقع : roro2000.yoo7.com
اعلام الدول :
المزاج :
هواية العضو : :
مهنة العضو: :
عارضة طاقة العضو : :
50 / 10050 / 100

تاريخ التسجيل : 11/09/2008

مُساهمةموضوع: رد: يا عمي امسك ايدها وخلااااااص ....   الأربعاء فبراير 11, 2009 2:43 pm

مين الى مبيخليش انت مش شايف فى الموضوع البنت عماله تتحايل عليه من100سنه انه يمسك ايديها

_________________

Im play boy I Love sexy girl
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
mody
عضو كول فعال
عضو كول فعال


عدد الرسائل : 122
العمر : 21
اعلام الدول :
هواية العضو : :
مهنة العضو: :
عارضة طاقة العضو : :
0 / 1000 / 100

تاريخ التسجيل : 08/02/2009

مُساهمةموضوع: رد: يا عمي امسك ايدها وخلااااااص ....   الجمعة فبراير 13, 2009 10:03 am

هههههههههههههههههههههههههههههههه
شكرا على الموضوع
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
روبي
مديرة المنتدي
مديرة  المنتدي


الجنس : انثى عدد الرسائل : 2867
العمر : 22
اعلام الدول :
المزاج :
هواية العضو : :
مهنة العضو: :
عارضة طاقة العضو : :
100 / 100100 / 100

تاريخ التسجيل : 25/04/2008

مُساهمةموضوع: رد: يا عمي امسك ايدها وخلااااااص ....   الجمعة فبراير 20, 2009 6:35 am

ههههههههههههه
العفوااا

_________________
LOVE starts with a SMILE , grows with a KISS, and ends with a TEAR




Everything is okay in the end. If it's not okay, then it's not the end
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو http://roro2000.yoo7.com
البنوته الجميله
عضو كول برونزي
عضو كول برونزي


الجنس : انثى عدد الرسائل : 445
العمر : 22
اعلام الدول :
هواية العضو : :
مهنة العضو: :
عارضة طاقة العضو : :
50 / 10050 / 100

تاريخ التسجيل : 07/09/2008

مُساهمةموضوع: رد: يا عمي امسك ايدها وخلااااااص ....   الخميس أبريل 02, 2009 12:25 pm

مرسي حبيبتى على الموضوع الجميل
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
TOBY
عضو مهم
عضو مهم


عدد الرسائل : 938
اعلام الدول :
المزاج :
هواية العضو : :
مهنة العضو: :
عارضة طاقة العضو : :
0 / 1000 / 100

تاريخ التسجيل : 03/12/2008

مُساهمةموضوع: رد: يا عمي امسك ايدها وخلااااااص ....   الأحد أبريل 12, 2009 12:46 am

تنكث ع الموضوع روبى
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
HADY
مشــرف ع منتدي كلمـات الاغاني
مشــرف ع منتدي كلمـات الاغاني


الجنس : ذكر عدد الرسائل : 1988
العمر : 22
الموقع : roro2000.yoo7.com
اعلام الدول :
المزاج :
هواية العضو : :
مهنة العضو: :
عارضة طاقة العضو : :
50 / 10050 / 100

تاريخ التسجيل : 11/09/2008

مُساهمةموضوع: رد: يا عمي امسك ايدها وخلااااااص ....   الإثنين أبريل 13, 2009 7:11 am

بتشكروها على ايه احنا لازم نعمل واقفه ومظاهره بس متسالونيش ليه علشان مش عارف ليه مظاهره مظاهره عايزين مظاهره

_________________

Im play boy I Love sexy girl
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
TOBY
عضو مهم
عضو مهم


عدد الرسائل : 938
اعلام الدول :
المزاج :
هواية العضو : :
مهنة العضو: :
عارضة طاقة العضو : :
0 / 1000 / 100

تاريخ التسجيل : 03/12/2008

مُساهمةموضوع: رد: يا عمي امسك ايدها وخلااااااص ....   الإثنين أبريل 13, 2009 9:10 am

ايون معاك الى ان تودينا جميعا فى دهيا ان شاء الله
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
HADY
مشــرف ع منتدي كلمـات الاغاني
مشــرف ع منتدي كلمـات الاغاني


الجنس : ذكر عدد الرسائل : 1988
العمر : 22
الموقع : roro2000.yoo7.com
اعلام الدول :
المزاج :
هواية العضو : :
مهنة العضو: :
عارضة طاقة العضو : :
50 / 10050 / 100

تاريخ التسجيل : 11/09/2008

مُساهمةموضوع: رد: يا عمي امسك ايدها وخلااااااص ....   الإثنين يونيو 01, 2009 10:14 am

ايوه كده مظاهره مظاهره

_________________

Im play boy I Love sexy girl
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
كابوس الظلام
عضو كول جديد
عضو كول جديد


عدد الرسائل : 2
اعلام الدول :
المزاج :
هواية العضو : :
مهنة العضو: :
عارضة طاقة العضو : :
0 / 1000 / 100

تاريخ التسجيل : 01/06/2009

مُساهمةموضوع: رد: يا عمي امسك ايدها وخلااااااص ....   الأربعاء يوليو 08, 2009 10:58 am

ههههههههههههههههه........................................وعلي راي المثل...................................في العجله الجدون وفي العربيه الدريكسيون
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
the_king_love
عضو كول فعال
عضو كول فعال


الجنس : ذكر عدد الرسائل : 222
العمر : 22
الموقع : sameh15.ahlamountada.com
اعلام الدول :
المزاج :
هواية العضو : :
مهنة العضو: :
عارضة طاقة العضو : :
0 / 1000 / 100

تاريخ التسجيل : 28/02/2009

مُساهمةموضوع: رد: يا عمي امسك ايدها وخلااااااص ....   الأربعاء يوليو 08, 2009 12:24 pm

بصراحه هو اهبل بس اكيد هي مش حلوة وكمان اديها معفنة اكيد

ههههههههه
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
Monti
مشـــرف ع منتدي الالـعاب
مشـــرف ع منتدي الالـعاب


الجنس : ذكر عدد الرسائل : 2951
العمر : 20
الموقع : اللى انت عاوزو
اعلام الدول :
المزاج :
هواية العضو : :
مهنة العضو: :
عارضة طاقة العضو : :
0 / 1000 / 100

تاريخ التسجيل : 06/06/2009

مُساهمةموضوع: رد: يا عمي امسك ايدها وخلااااااص ....   الأربعاء يوليو 22, 2009 6:06 am

هههههههههههههههههههه

_________________
الله اكبر كبيرا
اللهم احرق دفتر العلامات و حول الاصفار الى المئات
اللهم عذب مدرسالرياضيات واجعله يخيس في غرفة العمليات
اللهم عذب مدرس العلوم واحصره بين الفم والبلعوم
اللهم عذب مدرس الاحياء و حوله امام الناس الى مومياء
اللهم عذب مدرس المطالعة واجعل حياته جولات مصارعة
اللهم قرب زميلي مني وبعد المفتشين عني
ان الطالب بلا غش كالطائر بلا عش
خذ الصفر و لا تبالي فان الصفر من شيم الرجالي
من طلب العلا نام الليالي و سحب البطانية وقال مالي
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
kahrmana
مشرفه ع منتدي النكت والضحك والفرفشه
مشرفه ع منتدي النكت والضحك والفرفشه


الجنس : انثى عدد الرسائل : 425
العمر : 20
اعلام الدول :
المزاج :
هواية العضو : :
مهنة العضو: :
عارضة طاقة العضو : :
0 / 1000 / 100

تاريخ التسجيل : 10/04/2009

مُساهمةموضوع: رد: يا عمي امسك ايدها وخلااااااص ....   الأربعاء يوليو 22, 2009 11:24 am

ههههههههههههههههه
اه يمكن ياسامح
ميرسى ياروبى
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو http://www.wolfcool.yoo7.com
لولو و بس
عضو كول فعال
عضو كول فعال


الجنس : انثى عدد الرسائل : 232
العمر : 20
اعلام الدول :
المزاج :
هواية العضو : :
مهنة العضو: :
عارضة طاقة العضو : :
0 / 1000 / 100

تاريخ التسجيل : 17/06/2009

مُساهمةموضوع: رد: يا عمي امسك ايدها وخلااااااص ....   الأربعاء يوليو 22, 2009 11:40 am

المسامح كريم
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
tiger
مشـــرف ع منتــدي السيــارات
مشـــرف ع منتــدي  السيــارات


الجنس : ذكر عدد الرسائل : 1307
العمر : 22
اعلام الدول :
المزاج :
هواية العضو : :
مهنة العضو: :
عارضة طاقة العضو : :
0 / 1000 / 100

تاريخ التسجيل : 17/05/2009

مُساهمةموضوع: رد: يا عمي امسك ايدها وخلااااااص ....   الجمعة يوليو 24, 2009 7:57 am

ميرسى يا روبى

_________________
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
Monti
مشـــرف ع منتدي الالـعاب
مشـــرف ع منتدي الالـعاب


الجنس : ذكر عدد الرسائل : 2951
العمر : 20
الموقع : اللى انت عاوزو
اعلام الدول :
المزاج :
هواية العضو : :
مهنة العضو: :
عارضة طاقة العضو : :
0 / 1000 / 100

تاريخ التسجيل : 06/06/2009

مُساهمةموضوع: رد: يا عمي امسك ايدها وخلااااااص ....   الأحد يوليو 26, 2009 1:01 pm

ميرسى

_________________
الله اكبر كبيرا
اللهم احرق دفتر العلامات و حول الاصفار الى المئات
اللهم عذب مدرسالرياضيات واجعله يخيس في غرفة العمليات
اللهم عذب مدرس العلوم واحصره بين الفم والبلعوم
اللهم عذب مدرس الاحياء و حوله امام الناس الى مومياء
اللهم عذب مدرس المطالعة واجعل حياته جولات مصارعة
اللهم قرب زميلي مني وبعد المفتشين عني
ان الطالب بلا غش كالطائر بلا عش
خذ الصفر و لا تبالي فان الصفر من شيم الرجالي
من طلب العلا نام الليالي و سحب البطانية وقال مالي
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
HADY
مشــرف ع منتدي كلمـات الاغاني
مشــرف ع منتدي كلمـات الاغاني


الجنس : ذكر عدد الرسائل : 1988
العمر : 22
الموقع : roro2000.yoo7.com
اعلام الدول :
المزاج :
هواية العضو : :
مهنة العضو: :
عارضة طاقة العضو : :
50 / 10050 / 100

تاريخ التسجيل : 11/09/2008

مُساهمةموضوع: رد: يا عمي امسك ايدها وخلااااااص ....   الثلاثاء يوليو 28, 2009 6:15 am

وانا مش كريم انا هادى

_________________

Im play boy I Love sexy girl
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
Monti
مشـــرف ع منتدي الالـعاب
مشـــرف ع منتدي الالـعاب


الجنس : ذكر عدد الرسائل : 2951
العمر : 20
الموقع : اللى انت عاوزو
اعلام الدول :
المزاج :
هواية العضو : :
مهنة العضو: :
عارضة طاقة العضو : :
0 / 1000 / 100

تاريخ التسجيل : 06/06/2009

مُساهمةموضوع: رد: يا عمي امسك ايدها وخلااااااص ....   الثلاثاء يوليو 28, 2009 6:16 am

ميرسى

_________________
الله اكبر كبيرا
اللهم احرق دفتر العلامات و حول الاصفار الى المئات
اللهم عذب مدرسالرياضيات واجعله يخيس في غرفة العمليات
اللهم عذب مدرس العلوم واحصره بين الفم والبلعوم
اللهم عذب مدرس الاحياء و حوله امام الناس الى مومياء
اللهم عذب مدرس المطالعة واجعل حياته جولات مصارعة
اللهم قرب زميلي مني وبعد المفتشين عني
ان الطالب بلا غش كالطائر بلا عش
خذ الصفر و لا تبالي فان الصفر من شيم الرجالي
من طلب العلا نام الليالي و سحب البطانية وقال مالي
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
lool
عضو كول فضي
عضو كول فضي


الجنس : انثى عدد الرسائل : 367
العمر : 21
اعلام الدول :
المزاج :
هواية العضو : :
مهنة العضو: :
عارضة طاقة العضو : :
0 / 1000 / 100

تاريخ التسجيل : 17/07/2009

مُساهمةموضوع: رد: يا عمي امسك ايدها وخلااااااص ....   الثلاثاء يوليو 28, 2009 5:42 pm

شكرا روبى على الموضوع بنات كول7
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
زائر
زائر



مُساهمةموضوع: رد: يا عمي امسك ايدها وخلااااااص ....   الأربعاء يوليو 29, 2009 12:08 am

398634876
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
بنت النيل
عضو كول فضي
عضو كول فضي


الجنس : انثى عدد الرسائل : 337
العمر : 22
الموقع : www.lamasat7ob.yoo7.com
اعلام الدول :
المزاج :
هواية العضو : :
مهنة العضو: :
عارضة طاقة العضو : :
0 / 1000 / 100

تاريخ التسجيل : 02/07/2009

مُساهمةموضوع: رد: يا عمي امسك ايدها وخلااااااص ....   السبت أغسطس 15, 2009 2:42 pm

ميرسى يا روبى
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو http://www.lamasat7ob.yoo7.com
محمود اللورد
عضو مهم
عضو مهم


الجنس : ذكر عدد الرسائل : 1406
العمر : 24
الموقع : www.a-m-n-alex.yoo7.com
اعلام الدول :
المزاج :
هواية العضو : :
مهنة العضو: :
عارضة طاقة العضو : :
0 / 1000 / 100

تاريخ التسجيل : 08/06/2009

مُساهمةموضوع: رد: يا عمي امسك ايدها وخلااااااص ....   الأحد أغسطس 16, 2009 2:26 am

شكراااااااااااا ليكى يا مديرتنا يا غاليه
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو http://www.a-m-n-alex.yoo7.com
@العاشق الحزين @
عضو كول جديد
عضو كول جديد


عدد الرسائل : 36
اعلام الدول :
المزاج :
هواية العضو : :
مهنة العضو: :
عارضة طاقة العضو : :
0 / 1000 / 100

تاريخ التسجيل : 15/08/2009

مُساهمةموضوع: رد: يا عمي امسك ايدها وخلااااااص ....   الأحد أغسطس 16, 2009 4:27 am

موضوع جميل ميرسى
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
kahrmana
مشرفه ع منتدي النكت والضحك والفرفشه
مشرفه ع منتدي النكت والضحك والفرفشه


الجنس : انثى عدد الرسائل : 425
العمر : 20
اعلام الدول :
المزاج :
هواية العضو : :
مهنة العضو: :
عارضة طاقة العضو : :
0 / 1000 / 100

تاريخ التسجيل : 10/04/2009

مُساهمةموضوع: رد: يا عمي امسك ايدها وخلااااااص ....   الأحد أغسطس 16, 2009 6:55 am

ههههههههههههههه
اه جميل بس ايديها شكلها معفنه
هههههههههه
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو http://www.wolfcool.yoo7.com
محمود اللورد
عضو مهم
عضو مهم


الجنس : ذكر عدد الرسائل : 1406
العمر : 24
الموقع : www.a-m-n-alex.yoo7.com
اعلام الدول :
المزاج :
هواية العضو : :
مهنة العضو: :
عارضة طاقة العضو : :
0 / 1000 / 100

تاريخ التسجيل : 08/06/2009

مُساهمةموضوع: رد: يا عمي امسك ايدها وخلااااااص ....   الأحد أغسطس 16, 2009 12:29 pm

هههههههههههههههههههههههههههه
خلاص ابقى زوفيها هههههههههههههه
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو http://www.a-m-n-alex.yoo7.com
Monti
مشـــرف ع منتدي الالـعاب
مشـــرف ع منتدي الالـعاب


الجنس : ذكر عدد الرسائل : 2951
العمر : 20
الموقع : اللى انت عاوزو
اعلام الدول :
المزاج :
هواية العضو : :
مهنة العضو: :
عارضة طاقة العضو : :
0 / 1000 / 100

تاريخ التسجيل : 06/06/2009

مُساهمةموضوع: رد: يا عمي امسك ايدها وخلااااااص ....   الجمعة سبتمبر 04, 2009 7:30 am

ههههههههههههههههه

_________________
الله اكبر كبيرا
اللهم احرق دفتر العلامات و حول الاصفار الى المئات
اللهم عذب مدرسالرياضيات واجعله يخيس في غرفة العمليات
اللهم عذب مدرس العلوم واحصره بين الفم والبلعوم
اللهم عذب مدرس الاحياء و حوله امام الناس الى مومياء
اللهم عذب مدرس المطالعة واجعل حياته جولات مصارعة
اللهم قرب زميلي مني وبعد المفتشين عني
ان الطالب بلا غش كالطائر بلا عش
خذ الصفر و لا تبالي فان الصفر من شيم الرجالي
من طلب العلا نام الليالي و سحب البطانية وقال مالي
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
 
يا عمي امسك ايدها وخلااااااص ....
استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي الرجوع الى أعلى الصفحة 
صفحة 1 من اصل 2انتقل الى الصفحة : 1, 2  الصفحة التالية

صلاحيات هذا المنتدى:لاتستطيع الرد على المواضيع في هذا المنتدى
°•ღ°•أعضاء كول°•ღ°• :: •°O.o°• ركن الفرفشـــــــه•°O.o°• :: منتدي كلام في الحب-
انتقل الى: